16 Mart 2013 Cumartesi

6. Gün, Prag: Akşam Çöker, Yağmur İnerken

Hostele giderken yolda ve hostelden çıkıp akşam gezmesi yaparken sokaklarda genelde boş boş dolaştık. Prag'a yağmur yağdı ve gezi boyunca ilk kez yağmurun yağmasına sevindim. Kızlar o sırada hostelde olduklarından kaçırdılar ama.


Yağmurlar içindeydi Prag

Ivır zıvır olarak ben kendime kabartmalı şehir kupalarından aldım, aynı tarz kupaya hem Viyana'da hem Budapeşte'de rastladığım için yeni bir koleksiyonculuk ruhu geliştirdim ama eve götürmesi çoook zor oldu.




Bir de başka bir yeni koleksiyonculuğum yüzünden anahtarlık aldım ama biraz yavaşlamam lazım bence. O anahtarlıkların hepsi toplanınca kupalardan ağır oldular resmen. Bir de her anahtarlığı da almıyorum, belli bir tarzda olması lazım. Böyle birden fazla parçadan oluşacaklar ve her parça şehrin bir şeyini simgeliyor olacak. Normalde anahtarlık kullanmadığımı söylemiş miydim?


Para vermekten iflahımın kesildiği bir başka sokak müziyeni
Bunun dışında yalnızca dolaştık, dolaştık ve dolaştık... Yalnızca bir kez aldığımız 24 saat kullanılabilir bilete değsin diye tramvaya bindik o kadar.


Bu dünyada Charlie Chaplin olmak zor tabii
Harry'ciğim de asasını doğrultup
şemsiyemi uçurdu :(
Neyse ki Sherlock'a rastladık.


Ayaklarımızı balıklara uzatacaktık ama başka sefere artık.
Akşamımız da böyle geçti. Biz hostele dönüp uyumak için yatağa girdiğimizde kızların alarmları çalmaya başladı. Sürüne sürüne kalkıp hazırlanıp dışarı çıktılar ama yağmura yetişemediler. Biz de sabahleyin boş Prag otobüsüne binip Viyana'ya geri döndük. 


Hayır, Windows çayırı değil burası.
Prag-Viyana arası...
... yel değirmenleri.
Viyana
Viyana'ya vardığımızda vakit öğlendi, biz de yemek yedik, dondurma yedik ve Museum Quartet'te dolaştık. Ablam ertesi gün Stuttgart'a dönecekti, ben de eşyamı eve bırakıp trenle tek başıma Bratislava'ya gidecektim. Ama o farklı bir yazının hikayesi.




NOT: Başkalarının gözünden Prag için tık ve tık. İkinci resimdeki binayı göreydim iyiydi, adı Dans Eden Bina'ymış. İlk resim ise Charles Bridge'in insan üstü bir fotoğrafı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder