26 Mayıs 2012 Cumartesi

Bazı Japonlar Hiç Japon Değil

Source/Kaynak
Halbuki bana geçen hafta, "Gelecek haftanın sonuna doğru size kararımızı bildireceğiz," demişlerdi.
Mail kutumu yenilemekten ve her defasında heyecandan iç düzenimin bozulmasından iflahım kesildi.
Cuma akşamı (onlara göre) mail atıp hatırlattım, ama Pazar sabahına uyanan sevgili Japonya'nın Japon olmayan Japonlarından hala ses seda yok. Cevap verin arkadaşım, bu nasıl Japonluk? Biz Japonları dakik bildik. Ahde vefalı bildik. Almıyorsan da mail at "Üzgünüz, alamıyoruz," de kardeşim. Milli utangaçlığınız bu kadarcık şeye de mi engel oluyor?
Ben de gitmişim, Neuramancer kitabını almışım, Chiba göğünün altında okumayı bekliyorum halbuki.
Sanırım o liman beni epey bir bekleyecek.
EK: Bugün başka bir firmayla ilgili olarak AIESEC temsilcileriyle görüştüm gene. Bakalım, belki burası olur :) Bir de Toyofuji adına görüşen kız mail attı akşam, "Are you Islam?" diye sordu :D Ben de evet , I'm a muslim dedim. Yeme-içme-giyinmede özel şartlarım var mı diye sormuşlar, açıkladım tek tek :) Yani orasıyla ilgili umutlarım birer birer sönüyor :) Firma yetkilisi bir türlü seçemiyormuş kimi alacağını, eh, bu kadar çok kişi varsa beni kafadan eler herhalde. Neyse, bu yeni arayan yer bir anaokulu, hem de Tokyo'da. Hayırlısı olsun.
EK IIBugün mail geldi, Toyofuji işi olmadı. Başka birini seçmişler. Sayonara Nagoya! Yarınki mülakat için de şevkim kırıldı bak şimdi :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder