6 Haziran 2012 Çarşamba

Sleep is for Pussies



Hani böyle yapacak bir sürü işin vardır ama yoktur da. Hah işte şimdi tam böyle bir durumdayım.
Finallerimin bitmesine bir sınavım kaldı, Cuma Fizyoloji'ye gireceğim ve ikinci seneyi hayırlısıyla öğretim açısından kapatmış olacağım. Sonra staj mıtaj geyikleri var ama (Japonya'da değil, buradaki zorunlu stajım) yıpratıcı olmayacak sonuçta. Bugünkü sınava hazırlanmak için dün gece 4 saat yattım, sonra kalktım biraz daha ders çalıştım, sınava girdim, akşam işe gittim. Şimdi de uyumamak için internette direniyorum ama bakacak hiçbir şey yok. 9Gag postlarının hepsini okumuşum, bizim sitede savrulmuş bir iki yaprağa bakmışım, takip ettiğim az sayıdaki blogu, twitterı, facebooku taramışım. Hah şimdi mal gibi kaldım ne yapacağımı şaşırdım. Beynim ders çalışamayacak kadar yorgun. Person of Interest'e yeni başlamış, Fairy Tail'i de yarıda kesmiştim ama onları izlersem bırakamam, Cuma günkü sınavı atlatmak istiyorum. 
Ne yapayım ben şimdi ya?


NOT: Japonya'daki anaokuluna bakan Aiesecçi kızla Pazartesi Skype'tan konuştuk, haftaya da ben, o ve okulun müdürü konuşacağız. Sonra karar verecek işte adam beni alıp almayacağına. Ne için dua edeceğime karar veremiyorum.


fotoğraf: prag, çek cumhuriyeti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder